Sunday, February 9, 2014

NAK JUAL ATAU BELI RUMAH, TANAH DAN SEBAGAINYA - TIDAK TAHU BAGAIMANA CARANYA?

Nak Jual Rumah - Tidak Tahu Bagaimana Caranya?

Hubungi saya, saya akan bantu anda jual rumah anda Atau ada kemusykilan berkenaan tanah, rumah atau property lain? Tanya saya atau inginkan bantuan saya!

Saya adalah agent hartanah berdaftar, Sekiranya anda mempunyai masalah mencari buyer untuk rumah anda, saya sedia bantu! Dari urusan mencari buyer, menyediakan perjanjian jual beli, guaman dan lain2 urusan berkaitan jual beli.

Atau anda hanya ingin bertanya sesuatu berkenaan hartanah anda, juga boleh! malah saya dialu-alukan

Cover area: Terengganu
Lain kawasan? Ada, saya cuba bantu anda juga!

Pemaju: DARUL QURAN DEVELOPMENT
Batu 10 ¾ Kg Gong Badak
21300 Kuala Terengganu
No Tel: 09-662 7349

Untuk Keterangan Lanjut, Sila Hubungi:
017-980 9944 (Ustaz Khairul)
013-995 6621 (Tarmizi Rasid)

Malu? email soalan anda ke darulqurandev@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment